وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید
بارسلونا 2 – 2 رئال مادرید / سوپر رونالدو کافی نبود .

رئال مادرید سی اف / حساس ترین بازی هفته هفتم لالیگا با تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید به پایان رسید تا فاصله این دو تیم 8 امتیاز باقی بماند .

رئال مادرید که بازی را حجومی آغاز کرده بود ، از همان دقایق اولیه میتوانست جلو بیفتد . دی ماریا دقیقه 6 پاس بنزما را با شوت به بالای دروازه فرستاد . چند دقیقه بعد با ارسال زیبای رونالدو ، بنزما صاحب موقعیت عالی شد که توپ روی پایش ننشست تا این موقعیت هم از دست برود .

دقیقه 23 بازی ، رونالدو بود که با پای چپ از سمت چپ دروازه والدز از زاویه بسته گل اول رئال مادرید در نیوکمپ را به ثمر رساند . بارسلونا که در نبود پیکه و پویول تیم را متزلزل میدید دنی آلوز پر اشتباه را دقیقه 27 از بازی بیرون برد و مارتین مونتویا را جانشین او کرد .

پنج دقیقه مسی بود که از سهل انگاری مدافعان مادریدی استفاده کرد و به راحتی با پای چپ دروازه کاسیاس را باز کرد . نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید .

در شروع نیمه دوم ،بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و با چند موقعیت نصفه و نیمه بالاخره در دقیقه 66 ضربه ایستگاهی گرفت تا مسی از فاصله زیاد با یک ضربه زیبا و دقیق کار را 2-1 کند . در دو دقیقه بعد رونالدو و مسی باز هم موقعیت داشتند که هر دو از دست رفت .

رئال مادرید که نمیخواست بازنده این بازی باشد ، در یک حرکت تیمی زیبا با پاس گل اوزیل ، رونالدو دومین گل خود و تیمش را به ثمر برساند . تعویض های مورینیو که ایگواین جای بنزما ، کاکا جای اوزیل و اسین جای دی ماریا بودند تاثیری در جریان بازی نداشتند تا دقایق پایانی مادریدی ها بازی را کنترل کنند به در نیوکمپ به تساوی برسند .

رونالدو که در پنجمین بازی پیاپی مقابل بارسلونا به گل میرسد در جریان حرکت اکروباتیکش در یک حمله دچار مصدومیت از ناحیه کتف شد که تا آخر بازی همراه او بود ولی تعویض نکرد تا بار دیگر انگیزه و غیرتش را ثابت کند .

با این تساوی فاصله دو تیم 8 امتیاز ماند تا همه چیز به هفته های آینده بکشد و اینکه آیا رئال مادرید میتواند این فاصله را کمتر کند یا خیر . رئال مادریدی که در بازی پر اشتباه خودش نیز بهتر از این بارسلونا بود .



Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 1385
بازدید کل : 133089
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1